ראשית, אני רוצה להודות לאריק על תפוז הזהב שהעביר לי.

שנית, אני רוצה להעביר את תפוז הזהב לנמרוד ידיד.

נמרוד דואג לשלומי בכל הזדמנות. מוכן תמיד לקחת אותי ל"סיבוב" בפרדס או לכל מקום שאבקש ממנו.

נמרוד מוקף בקבוצת אנשים שהם חברים טובים שלו, והם מפעם לפעם מבקשים לקרוא לי להצטרף אליהם בגינתו הנהדרת של נמרוד.

תמיד מבקשים ממני לשמוע את דעתי בעניינים העומדים על הפרק. בעיקר בקיבוצנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

42495896