• From אשר ישראל on שינויים מחשמלים

    אלכס תודה על ההסבר והעדכון , ולאמיתי אני מאחל הצלחה והמשך השרות הנפלא שאתם נותנים לחברים.

    2011/08/13 at 5:50 pm
  • From אשר ישראל on תשלום עבור פתיחת השער

    איל שלום
    מצטרף לתגובה של אדם אמיתי , לי יש את כל הקודים לפתיחת השערים במושבים באיזור וקיבלתי ללא תשלום , כן ללא תשלום , האם להכנס לבית שלי אני צריך לשלם , מאיפו החוצפה הזאת , וגם מדוע אני צריך לפנות לשמוליק , אם אתה אחראי , ומדוע אתה מנהל מקח וממכר איתנו פעם 60 שח , פעם 30 שח ,
    אני מבקש להחזיר להנהלה לדיון נוסף ושלא יהיה תשלום עבר כניסה לבית שלי כמו שאני פותח את השערים בכל יתר המושבים באיזור.

    2011/08/13 at 5:29 pm
  • From אשר ישראל on תשעה באב תשע"א / סמדר זעירא

    סמדר קראתי בעיון את המאמר לדעתי היה צריך להילחם , אם הרופאים הגישו התפטרות קולקטיבית ובכך סוגרים מוסד , גם אנחנו היינו צריכים לנהוג כך , ולא לתת להנהגה שלנו למסור בכזאת קלות את השטח והמבנים. והמפעל המפוער הזה.
    אנני יודע אם עדיין לא מאוחר , בכל אופן אני כואב את כאבייך , וגם אני כרוב היישוב מאסתי מההנהגה שהבטיחה לשמור עלינו בהתיעלות ולנהוג בשקיפות , ובמקום זה מכניסה את ידיה לכיסנו ללא שום קשר להכנסותינו וללא הסבר סביר על מה אנחנו משלמים כל כך הרבה בעד האין שירותים.
    לדעתי צריך להתאחד ולעשות מעשה לא לשתוק על כך

    2011/08/13 at 5:15 pm
  • From ערן נבון on תשעה באב תשע"א / סמדר זעירא

    סמדר. קראתי והתרגשתי. מסכים לגמרי. האם הכוונה לשפרירים בלבד או למקומות נוספים אצלינו. האם לא כדאי לעשות מעשה, לקרוא לילד בשמו, לא להירתע?. קיבוץ שלם חש וחושב אותו דבר, חבל שמעטים כל-כך מעיזים להגיד זאת ואולי גם כאן טמונה הבעיה וההפחדה. ערן.

    2011/08/13 at 12:53 pm
  • From לאה אשכנזי הרץ on תשלום עבור פתיחת השער

    מצטרפת לפנייתו של אדם ,גם אני פניתי בעיניין זה ואולי בעקבות הפנייה שלי הסכום ירד משישים ש"ח לשלושים ? בקרוב יתחילו לשפץ את הצומת ואז כולנו נצטרך להיעזר בשערים הצדדיים . האם לכל שער יהיה מספר שונה ותשלום נוסף ?
    ונכון שעל 30 שח לא יוצאים להפגנות אבל מה ?
    …זה כן מעצבן !

    2011/08/12 at 6:32 pm
  • From לאה אשכנזי הרץ on הצב, הארנב ושכונת הבנים

    וברוח המחאה הארצית :
    למי מאיתנו חברי הקיבוץ של פעם, שהופרטו כשהם בגיל מעל 50+ , והילדים שלנו רק עתה התחילו לימודים אקדמאיים (שאותם נצטרך לממן) למי מאיתנו יש יכולת לשים חצי מיליון שקל כתנאי לקבלת הלוואה לבנייה ?
    ואילו הבנים שבשבילם הוקצתה השכונה החדשה? – גם בגיל 40 לא בטוח שיכולים לעמוד בהוצאה .
    אז…..? אולי צריך לעצור רגע ולעשות עוד משהו שיבטיח לנו שאכן הילדים שלנו יוכלו באמת לבנות ביתם כאן בשכונה ?

    2011/08/12 at 6:23 pm
  • From עליזה פרידמן on תשעה באב תשע"א / סמדר זעירא

    מתחברת לכל מילה, שותפה לכאב, לתסכול וגם להלם, שכך קורה.

    2011/08/12 at 1:52 pm
  • From דן שגיא on תודעת שירות? לא בקיבוצנו!

    אני קורא את כתבתה של תמר ואת דבריו של אמיר ואני עומד ותוהה האם חברים אלה ואחרים עדיין לא רואים איך וכיצד מתנהלים אצלנו הדברים?
    מה פה לא ברור?
    האם אותם חברים שמושכים בעול כל כך הרבה שנים בכלל מסוגלים לעצור לרגע קט ולשאול את עצמם שמא או אולי איבדנו את יכולת השפוט ויכולת השמיעה לתלונות החברים?
    חברים אנחנו אשמים,אנחנו אחראים למצב זה. לא דרשנו,ע"י תביעה חדה וברורה מאותם בעלי תפקידים שנושאים בעול כל כך הרבה זמן לעמוד לבחירה מחודשת לתפקיד ולקבלת אמון מחודש כדי שתהיה ברורה אחריותם לכל מה שקורה בתחחום הבניה, בתחום שרותי הרווחה, הטלפוניה וכל שרות אחר.
    כמו שאנחנו בוחרים אחת לתקופת זמן את חברי הנהלת הקהילה, כך זכאים אנו לבחור או להביע אתשביעות רצוננו על כל בעל תפקיד הנותן שרות לחבר.
    אם נמשיך לקבל כמובן מאליו את המצב הקיים, בל נלין על אף אחד מאותם אלה הנושאים בעול. בין אם טובים הם אם לאו.
    אני קורא לחברים שנתמנו לבדוק את התנהלות הנהלת הקהילה, לבדוק את תלונות החברים כפי שהן מופיעות בכתובים.
    אני מוכן לאתגר כל בעל תפקיד בקריאה בקש אמון מחודש אם עברו 5 שנים מאז נכנסת לתפקיד. ביחד עם זאת נבדוק מחדש ונעדכן את התקנון לשינוי שעשינו באורחות חיינו אחרי 5 השנים שחלפו

    2011/08/10 at 5:38 pm
  • From שוקי בר ניב on תשלום עבור פתיחת השער

    אם איל כנציג ההנהלה כבר מגיב, שיסביר בבקשה האם יש עלות נוספת לעדכון מספר "טלפון מורשה", בתוכנה.
    העמימות הפכה לשיטה!! נשאלה שאלה, מדוע לא מתקבלת תשובה ענינית. יפה שהתקבלה החלטה בהנהלה. האם לציבור אין זכות לדעת למה הוחלט לחייב את החברים??
    טענתו של אדם מוצדקת מאד ואולי יבינו "שם למעלה" שלמטה יש ציבור "שההם למעלה" אמורים לייצגו וזכותו להיות שותף מלא, לפחות במידע.
    שוקי

    2011/08/09 at 11:03 pm
  • From שוקי ברניב on תאונות אינן קורות, הן נגרמות

    אני מסכים עם כל מילה שנכתבה עד כה.
    אני קורא לצוות הבטיחות שכבר פעל או פועל, לבדוק ולאתר את כל המקומות המסוכנים ולפעול לשיפור המצב. מניעת נסיעה על המדרכות, הצבת מחסומים בקטעים מסוכנים (לדוגמא – דני צרבינקה-בריכת שחיה), ביטול הרשאת פתיחת מחסומים לכל אחד, שיפור הראות ע"י חישוף צמחיה בצמתים והשתלבות מדרכה-כביש. יש המון מה לעשות – רק להעיז ולבצע. ויפה שעה אחת קודם

    2011/07/31 at 4:52 pm
  • From לס נויה on תאונות אינן קורות, הן נגרמות

    גם אני מצטרפת לאדווה. הבעיה היא לא רק שהמדרכות הפכו גם הן למסוכנות, גם הכבישים הצרים שבעלי הרכבים החליטו להעמיד את רכביהם בצמוד לביתם מבלי להתחשב במכוניות העוברות בעגלות ובילדים.
    לדוגמא בצומת של בני לנג חונה מישה גרונדלנד את רכבו הגדול ואין אפשרות ראיה מי בא מכיוון הכביש. לא פעם ביקשתי ממנו לא להחנות שם והוא טען שמפחד שיגנבו לו את האוטו ולכן חונה על יד הדלת. ישנם הרבה כאלה, אז למען הסדר הטוב מקווה שחניות חדשות ודרכים חדשות יוכלו להועיל או לחילופין שמנהל הקהילה יתעורר ויעשה משהו בנדון. יודעת שגם זה לא יעזור – וחבל!!!

    2011/07/24 at 5:12 pm
  • From יסמין רז on תאונות אינן קורות, הן נגרמות

    אדווה, אני מצטרפת לקריאה שלך, ההליכה עם הילדים במדרכות הקיבוץ הפכה לסכנה אמיתית!!!
    חייבים לעשות משהו וכפי שאמרת, יפה שעה אחת קודם…

    2011/07/23 at 11:56 pm
  • From דן שגיא on קליטת בנים - תגובה

    לעזאזל עם רשימת הבנים שיצרנו.ניקלוט את אותם משפחות בנים שחיות ביננו אבל לצערם יורש קודם כבר חי איתנו.מי שמסוגל להרים פרויקט בניה עכשיו ואפילו יש לו כבר קרוב משפחה שהינו חבר,נאפשר לו להתקבל לחברות.נוציא מהרשימה את אותם קרובי משפחה שאינם בנים לחברים החיים ביננו ונאפשר לאותם אחים-יות שלצערם כבר יש מישהו שהקדימם.
    נכדים שזכו בגין היום הקובע של הורי הוריהם ל"זכות"לרשת מגרש יסתפקו במגרש הסבים בלבד,ולא יכנסו לרשימת הזכאים לבניית בית בשכונת הבנים.
    נכד יוכל להתקבל לחברות אלא אך ורק לבית הסבים

    2011/07/16 at 5:29 pm
  • From Tova Gaver on "לא פשוט אבל מרתק" - סיכום קנדציה עם אבנר פרנק

    אבנר היקר,
    כל מילה בסלע! יישר כוחך.
    אתה ראוי להערכה רבה על כל מה שעשית למען הכלל, זה בכלל לא מובן מאליו ואין להיות אדישים למאמץ שהשקעת.
    תודה רבה,
    טובה גבר

    2011/07/05 at 12:27 pm
    • From שלומית בן יון on "לא פשוט אבל מרתק" - סיכום קנדציה עם אבנר פרנק

      אבנר שלום.

      אינני פעילה, בעיקר בגלל תרבות הניהול שלא הרגשתי יכולת לפעול בתוכה.
      הדרך בה ניהלת את המועצה, הראתה לי שאפשר גם אחרת, שלאופוזיציה ודעת מיעוט יש תפקיד חשוב, שלא הכל ידוע מראש.
      תודה
      שלומית בן יון

      2011/07/12 at 10:42 pm
  • From טובה גבר on "משוגעים רדו מהגג"

    מצטרפת לרוח הדברים בכתבה של גייל.
    חבל על כסף טוב שנזרק לחינם. חבל שהחברים אשר נתנו אמון בחברה עם "מוניטין" (על-בסיס מה המוניטין, לא ברור), מתאכזבים כל יום מחדש – כמוני.
    הגעגוע למערכת הישנה מוצדק, לא התקדמנו, נסוגנו בגדול.
    אולי הגיע הזמן לעשות משהו בנדון מכיוון הנהלת הקהילה?
    אשמח לבשורות טובות.
    טובה גבר

    2011/07/03 at 9:06 pm
  • From אביגיל on חתולים בגבעה / יונה ורדי

    לגמרי איתך יונה.גם אנחנו סובלים יותר ויותר מהאוכלוסיה ההולכת וגדלה של חתולים המטרידים אותנו בביתנו ובחצרנו. הטיפול בכלבים המשוטטים הפך יעיל, לפעמים יעיל מידי. לא הגיע הזמן לדלל קצת את אוכלוסיית הטורפים הקטיפתיים?

    2011/07/03 at 1:33 pm
  • From אביגיל קולייר on קליטת בנים - תגובה

    אני לגמרי איתך נויה! בעיקר לאור עליית המחירים המתפרעת והקשחת תנאי לקיחת הלוואות. חלק גדול מהציבור הזכאי יצטרך לוותר למען בנים שניים ושלישיים של בעלי המאה שמוכנים לבנות במיידי!

    2011/07/03 at 1:30 pm
  • From אמיל זיידמן on קליטת בנים - תגובה

    אני לא מבין ברשימות בנים, אבל אני גם שותף לקריאה,בעיקר בגלל האופי התכנוני של הבנייה שהוא אפילו עוד יותר נוגד את אופי הבנייה בקיבוץ מהשכונה הקיימת.לפני שנתעורר ונגלה שזרקנו בהסח הדעת אל הפח ערכים תכנוניים חשובים, ויצרנו מפלצת תכנונית ואורבנית בלב ישוב כפרי יפהפה, בואו נעזור ונראה מה ניתן לעשות ואיך ניתן לשנות את המתוכנן.
    לגבי דיון ציבורי – המושג הזה פשוט לא קיים פה, ולא יעזרו כל המילים היפות של הנהלת הקיבוץ

    2011/07/02 at 12:29 am
  • From דקלה שרון on יהודי אמריקאי, במלחמת קוריאה

    כל הכבוד! :)

    2011/07/01 at 10:15 pm
  • From לס נויה on קליטת בנים - תגובה

    מירלה – כל מילה בסלע.
    ריצה מטורפת בבניה. למי שיש הון עצמי יכול לבנות ואם אין יורדים לנכדים. ואלה שעדיין לא בשלים ישארו כנראה בלי בתים.
    ובאמת הגיע הזמן לקבל החלטות עם כולם.

    2011/07/01 at 6:14 pm
 

Comments are closed.

42495896