IMG-20230926-WA0012

שלום לכולם, למי שעדיין לא מכיר אותי- מיכל רסיס, נשואה לטל רסיס (הבן של דורית וגל), אם לארבעה ילדים- נופר (12), יוגב (10), דפנה (6) ויערה (3), גרים בהרחבה ב' מזה עשר שנים ובאופן כללי אני חיה בגבעת חיים כעשרים שנים.

התפקיד הציבורי הראשון שמילאתי בגבעת חיים היה בוועדת הביקורת, כיהנתי כיו"ר הוועדה כשלוש שנים ובמקביל הייתי חברת מועצת קיבוץ. בנוסף, ייצגתי את גבעת חיים גם בוועדת ביקורת בגרנות. לאחר מכן, נבחרתי לוועד הנהלה, וכעת אני בשיא הקדנציה שלי בהנהלת הקיבוץ.

בתקופת כהונתי גם הקמתי את צוות הכלבים בקיבוץ- כתבנו מסמך מדיניות בנושא והקמנו את גינת הכלבים מתוך רצון להסדיר את הנושא במידת האפשר.

לפני כשנתיים, השתתפתי בקורס מנהיגות במרחב הכפרי, שהתארגן ביוזמת רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית בשיתוף עם המועצה האזורית עמק חפר, את הקורס הוביל נטע אראלי בן אור מקיבוץ העוגן שכיום מועמד להיות סגן ראשת המועצה מטעם הקיבוצים בעמק חפר. אני מאד מאמינה בנטע ובתוכניות שלו לשמור על האינטרסים שלנו בזירה האזורית.

מאז, אני מכוונת לתפקיד נציג הקיבוץ במליאת המועצה האזורית, מתוך רצון ש:

  • כמה שיותר צעירים מהתנועה הקיבוצית יאיישו תפקידים במרחב הציבורי, ותיווצר רשת חזקה של קשרים עם קיבוצים אחרים בתנועה ועם השלטון המקומי, לצורך שמירה על האינטרסים שלנו.
  • הקיבוצים יקבלו ייצוג הולם במועצה האזורית עמק חפר, אשר ביום יום השפעתה על חיינו היא רבה מאד (הרי הקיבוץ איננו ישות בפני עצמה מנותקת מהסביבה, והשלטון המרכזי אינו עוסק בסוגיות של חיי היומיום שלנו באותה מידה כמו השלטון המקומי ולכן הזירה הזו חשובה מאד).
  • חיזוק הקשר בין הנהלת גבעת חיים איחוד והמועצה האזורית, המשך חיזוק הנגשת השירותים של המועצה לתושבים עצמם וגם למוסדות הקיבוץ- על מנת שנוכל למקסם את התועלת שלנו מהמועצה האזורית ומשאבים שכיום איננו משתמשים בהם.

בנוסף, נטע אראלי בן אור ואמיר שילה יזמו והובילו תהליך של שולחנות עגולים לקיבוצים בעמק ביחד עם גלית שאול, ראשת המועצה הנוכחית, אשר מטרתו לחדד לראשי האגפים במועצה את הייחודיות של הקיבוצים והצרכים שלהם לעומת העמקת הקשרים וההכרות של מנהלי הקיבוצים עם ממלאי התפקידים במועצה והאפשרויות הקיימות לקבל שירותים- תהליך חשוב מאד שיש להמשיכו.

אני רוצה בהזדמנות זו להודות לאמיר שילה, על פועלו עד היום בתפקיד, ולהדגיש כי אינני מתמודדת מולו- אלא בתמיכתו ובמקומו.

ועוד מילה על גלית שאול- אני מובילה את הקמפיין שלה פה בגבעת חיים, מתוך שאיפה שהיא תיבחר לקדנציה נוספת, כי אני מאמינה מאד בגלית ובנטע, ובחיבור שנוצר עם הקיבוצים, שיש לשמר אותו. קדנציה אחת לטעמי איננה מספיקה ויש לתת לגלית והצוות שלה את האפשרות להמשיך את פועלם החשוב לפחות עוד קדנציה ולהוציא לפועל את התוכניות החשובות שבתהליך.

במידה ואבחר, אסיים את כהונתי בהנהלת גח"א, מאחר ולא ניתן לבצע את שני התפקידים האלו במקביל.

לסיכום, אני מקווה שתצביעו לי, וגם לגלית, מבטיחה לייצג אתכם נאמנה ולקדם את האינטרסים שלנו גם בזירה האזורית כמו שעשיתי עד כה בזירה המקומית.

שנה טובה לכולם

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

42495896