לקראת סיום 2023, ביקש ליאור שאספר קצת על השנה האחרונה בכלבולית. אמנם שיחקתי אותה קשה להשגה ואז אמרתי לעצמי שאני בעצם אוהבת מאוד לדבר על הכלבולית אז אם יש הזדמנות –  צריך מיד לנצל אותה.

השנה נוספו לקהל לקוחותינו המרוצים (מקווה😊) חברי קיבוץ נוספים ולקוחות מהישובים הסובבים וכולם מבצעים את הקנייה העיקרית לבית אצלנו.

בחודש מרץ פרסמנו השוואת מחירים אל מול "שופרסל" והתוצאות היו טובות: סל המוצרים שלנו זול בחמישה אחוזים מהמתחרים. אנו קרובים לבית, פתוחים בשבת, מחזיקים מוצרים מיוחדים ומשתדלים לשמור על חווית הקנייה ללקוחות.

מימשנו את ההשקעות שאישרה לנו ההנהלה והוספנו השנה חלבייה (מקרר גדול) חדשה למוצרים מצוננים, תוך הרחבת מגוון מוצרי החלב ובדומה גם מקפיא תצוגה ובו מוצרים מהירים להכנה במגוון רחב ונוח ללקוחות. מקווים שנקבל תקציב גם בשנה הבאה, כך שנוכל לקדם שינויים נוספים ולא נקפא על שמרינו.

ולא לחינם – כל שינוי המתרחש אצלנו, משפיע מיד על החוויה: הלקוחות נכנסים לכלבולית מספר פעמים בשבוע ויש כאלה שכמה פעמים ביום, שמחים, מברכים ומפרגנים לכל שינוי.

כפי שכולכם יודעים, ב-7 באוקטובר פרצה המלחמה. זה יצר אצל כולנו אי-וודאות לגבי רכש ואחסנת מזון, מים, סוללות נטענות ומה לא. הקניות התחלקו לתרומות, מזון להכנה יומיומית בבית ומזון לאחסון בממ"ד או במחסן.

אנחנו אחסנו מיד מזון ושתייה במחסן מיוחד, כדי שיהיה במקרה ויתחיל משהו גם בצפון ובמקביל קיבלנו את פניהם של המפונים (מילה נוראית בעיני) האורחים שלנו מגברעם וראש הנקרה. השתדלנו מאוד להעניק להם הרגשה של בית וקיבלנו מהם חיבוק חם בחזרה.

כמו בדז'ה-וו, הטלפונים של תקופת הקורונה (יש ביצים?) הוחלפו בטלפונים של תקופת מלחמה (יש מים?) הייתה בהלה גדולה ואנו ניסינו לעצור את מי שיכולנו ולהרגיע שיש הכל ויהיה בסדר.

כבר הזכרתי באחת הכתבות שהתארגנות של מוצרים ומלאים, מקום ומחסן, זמינות וכו' דורשת סנכרון ומקצועיות גבוהים מאוד של הצוות. כל הצוות עבד קשה מאוד ובמסירות מרובה ואני כל כך מעריכה אותם על כך.

אחרי שקצת הרמנו את הראש (נזהרת בניסוחים) התקשרה אליי גילת, מנהלת בריאות ורווחה, להזמין מוצרים לחלוקה עבור החיילים והמילואימניקים. הכוונה הייתה לפנק אותם ואת משפחותיהם בחבילה וחולצה של "איתך לאורך כל הדרך". ביקשתי ממנה שהכלבולית תהיה שותפה ולשמחתי היא הסכימה.

תעשו טובה תקנו ג'ריקן 😊 

זה נתן לנו הרגשה של נתינה מסוג אחר והתרגשנו מאוד וכמובן שאנו מאחלים לכל חיילינו לחזור הביתה בשלום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

42495896